Az alábbi cikk forrásanyaga az itmegoldasok.hu weboldalon található meg, az alábbi címen.
Bevett szokás a hazai online marketinges körökben, hogy a "tanácsadók" töménytelen mennyiségű hírlevelet és e-book-ot küldenek az "érdeklődőknek". A módszer működik, de egyre sűrűsödik a piac. Egyre több hírlevél érkezik az emberekhez nap mint nap. Sokan, már rögtön spam-be irányítják a levelek túlnyomó részét, és a hideg is kirázza attól a gondolattól, hogy feliratkozzon akár egyetlen hírlevélre is.
Sok esetben, sok piacon elmúlt már az újdonság varázsa.
De mit lehet tenni, ha mégiscsak kell valahogy gyűjteni az ügyfeleket?
Erre mutat szép példát a Kawasaki.
Az ötletből látszik, hogy a kreatív és egyéni módszerek mindig működnek!
Erre persze lelhet azt mondani, hogy ez működik egy Kawasaki-nál, de nem működik egy magyar kisvállalkozásnál. Valóban! Ez a konkrét példa nem működik, de az elképzelés, a kreativitás működni fog.
A vállalatoknak meg kell próbálniuk saját vevőik igényeihez szabva önálló és egyedi ötletekkel címeket gyűjtetni. Vagy kiadhatják a 100. e-book-ot, ami rögtön a spam-ek között landol...