Számtalanszor szembesülünk az életben azzal a szituációval, hogy egy objektív véleményt, minősítést kérnek tőlünk, melynek mi vagyunk a tárgyai. Általában nincs idő arra, hogy hosszas magyarázkodással előkészítsük a terepet a bemutatkozásra.
Az üzleti életben ez fokozottan igaz. Egy cégnek másodpercei vannak arra, hogy meggyőzze partnereit, hogy jó minőségben dolgozik, és érdemes vele üzletet kötni.
Ez nem lehetséges olyan előre elkészített, objektív dokumentumok nélkül, melyeket egységesen elismernek a gazdaság, az üzleti élet, a mindennapi élet különböző területein. Éppen ezért találták ki a minőségbiztosítási rendszereket. Céljuk, hogy 100%-osan definiálják az olyan cégek működésének bizonyos területeit, melyek rendelkeznek ezekkel az "igazolásokkal".
De miként igazodjon ki az egyszerű halandó a minőségbiztosítási rendszerek erdejében? Erre is feltalálták már a megoldás: Alpha Quality!
Avagy minőségirányítási tanácsadást.
Nem csak, hogy segítenek eligazodni a minőségirányítási rendszerek között, de ha esetleg valakinek kételyei merülnének fel ezen rendszerek hasznosságát illetően, akkor bizton állíthatom, hogy mielőbb érdemes a tanácsadókkal konzultálni ez ügyben...
A teljesség igénye nélkül:
Az ISO 9001 szabvány olyan követelményeket fogalmaz meg, melyek alkalmazásával és teljesítésével a szervezet működési hatékonysága nő. Az ISO 9001 minőségirányítási szabvány napjainkban nagyon elterjedt, ezt a népszerűséget széleskörű alkalmazhatóságának köszönheti...
Az ISO/TS 16949:2002 szabvány célja olyan minőségirányítási rendszer kialakítása, amely folyamatos fejlesztésről gondoskodik, valamint súlyt helyez a hibamegelőzésre, az ingadozások, a változékonyság, a veszteségek és a selejt csökkentésére a beszállítói láncban...