Ha magánéletünkben találkozunk valakivel, természetesnek vesszük az első benyomás fontosságáté. Éppen ezért igyekszünk rögtön kedvesnek, meggyőzőnek tűnni. Miért nem figyelünk azonban erre az üzelti életben is?
Nem, nem arra gondolok, hogy ott is igyekezzünk jó benyomást kelteni üzletfeleinkben, hanem arra, hogy ne feledkezzünk meg az apró részletekről sem! Ilyen pl. a névjegykártya, a céges autó, a levélpapírok, prospektusok? Mit sugallnak ezek az elemek?
Egységet, cégünk üzenetét?
Vagy rendezetlenséget, megbízhatatlanságot?
Nagyon fontos az egységes arculati elemek kialakítása, ha szeretnénk sikeres üzletet kötni, illetve jó benyomást tenni, és nem csak elsőre!
Az egységes arculat kialakításával bízzunk meg szakembereket, hiszen ahogy írtam, megtérül a befektetés! Illetve kárt okozhat annak hiánya.
Ha szeretne többet tudni az arculattervezésről, látogasson el honlapunkra!