Miért van szükség egy olyan komplex, jól átgondolt, megtervezett és kivitelezett arculati koncepcióra?
A válasz nagyon egyszerű. Ugyan az a folyamat zajlik le az emberekben, amikor találkozik egy céggel, vagy annak valamilyen anyagával, mint, amikor egy új embert ismer meg. A külső és a megjelenés alapján kialakul egy első benyomás, ami megváltoztathatatlan és sok esetben nagyon nagy hatással van az ügyfelekre a további együttműködés szempontjából.
Hogyan érheti el, hogy pozitív legyen ez az első benyomás?
Egy olyan arculati koncepció kidolgozására van szükség, aminek a segítségével minden arculati elem megjelenése egységes és megnyerő lehet. Arculat tervezés során tehát az össze kommunikációs elemnél (névjegykártya, levélpapír, weboldal, céges brosúrák, stb.) egy egységes megjelenést hozunk létre, olyat, ami jól illeszkedik a céghez, és annak célcsoportjához.
A sikerhez tehát hiába a jó minőségű termék és szolgáltatás, ha a cég megjelenése, arculata alapján nem őket választják a potenciális ügyfelek.